Jag kommer hinna ändra mig tusen gånger till innan det är dags!

Tror ni inte jag har hunnit ändra mig igen angående gymnasiet? Jo tänk, det har jag. Och som att jag inte kommer hinna göra det igen. Jag förstår inte varför man ska behöva göra det här. Iallafall lär det antingen bli att plugga i kalix eller här hemma. Eftersom att jag har räknat ut att mina poäng aldrig kommer räcka till frisörlinjen i Luleå, så får man ge ett försök till frisör linejn i Kalix istället, kan vara värt ett försök iallafall.

Sen vill min kompis Malin att jag ska flytta ner till henne och gå skola där, visst jag har ju någonstans att bo och jag känner hennes mamma väldigt bra och så och Malin är ju min bästavän, eller vad man nu ska kalla det.
Men jag vet inte, jag har ju inte ens koll vad det finns för linjer nere i Uppsala eller ju en estetlinje vet jag. Men inget jag är intresserad av. Men nog skulle det var roligt att bo hos henne, dock så hade vi ju mördat varandra efter ett tag.

Nej men åh, snart är det dags. Och varje dag går nästan åt och tänka " Vilken linje vill jag gå? Vad vill jag göra? osv." Och när det så att innan 1 februari ska dom veta vad man ska söka. Och bara så där PANG BOOM! ska jag veta vad jag vill göra.

Hinner inte skriva mera, ska snart vara med Malin.
Hadetbra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0