Kiruna nästa?

Gymnasievalet ska snart vara inne, nästa vecka på torsdag rättare sagt!
Jag vet att jag tjatar men nu ni, nu har jag bestämt mig att söka. Och två av det jag ska söka ligger i Kiruna, jag som sa att om jag flyttar så blir det söder ut! Men titta jag kommer bara högre upp i Sverige, aja det är ju inte så hemskt..

valen blir iallfall;

1. hår&makeup - Kalix
2. Frisör - Kiruna ( dock kan jag först göra det valet när det är dags för om val)
3. Turismprogramet - Kiruna
4. Hotel och resturang - Malmberget

I höstas var jag ganska säker på¨att jag skulle flytta till min pappa i Stockholm och plugga där, men ja.. det blev inte så helt enklet. Så nu blir det att skaffa något eget, i kiruna eller kalix ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0