Ohh sommar kom nu!

tjatja, helt plötsligt känner jag mig överdrivet glad, varför? Jadu.. jag har ingenaning! =D
Kanske för att jag sitter och lyssnar på en låt som får mig och tänka på när jag och Malin planerade att åka ner till Malmöfestivalen och lyssna på Lasse Lindh, vi hade många planer!
Åka ner till hennes syster, träffa hennes lilla kompis Mattis, gå på festival och bara ha kul!
Dock blev det inte av, jag fick inte först. Så Malin planerade in annat, jag åkte ner till Stockholm och träffade pappa. Senare fick jag veta att jag hade fått åka, men det var ju som försent då.

Känns grymt tråkigt att det inte blev av, men nu är det snart en ny sommar. Och bara till våren så kanske det bär av till gbg med tjejerna, hoppas hoppas!
Annars blir det av med andra planer, så klart måste jag prata med mamma också så jag får, och får jag blir det toppen!
Annars blir det bara piteå, men mysigt det med, hoppas då också att Malin kommer! Fast risken finns ju att hon sticker till Tahiland den lyckosten!

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0