Tjatja..

sitter här och funderar på att gå och lägga mig. Jo jag vet det är lov och så, men under det här lovet har jag verkligen vänt på dyngnet. somnat vid 4-5 och vaknat vid ett ungefär varje dag, och hade det inte varit för att någon hade väckt mig så hade jag helt klart kunna sovit längre. Snart börja skolan, så om jag inte börjar vända på dyngnet så kommer jag aldrig orka upp på morgonen.

Aja nog med det, som ni märkt har jag haft en vit och tråkig bakgrund ganska länge nu, men istället för det blir det en svart. Iallfall så länge, känner att jag vill göra en ny header och sånt också. Men då ber jag nog någon som kan, eller iallfall har ett pogram som man kan göra i. För annars så blir det att jag får sitta och göra det i paint.

Aja som jag skrev tidigare så är det dags att börja vända på dyngnet, så ska gå och slå på någon film och sov sen. Om jag kan.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0