Bilder från söndagen på Havsbadet.

Bilder från i Söndags, när jag var hos Fanny på havsbadet. Vi var på stranden ett tag tog kort och mitt i allt kom en kille och börja snacka med oss kände inte han, men han var visst från Gällivare. Och innan han går säger han " ja, ni var ju så söta så tänkte jag var tvungen att komma fram och prata."

Senare, satt vi i hennes husvagn, åt grillat sjukt gott var det! Och sen mina damer och herre gick vi till skeppet för att titta fotbolls VM. Jag titta fotboll? Jag vet att jag har sagt att det är totalt menningslöst att titta på, att det bara en massa gubbar som springer efter en boll.. Men ibland kan jag faktiskt tycka att det är kul. Dock var det lite smått drygt när varken Holland eller Spanien hade gjort mål efter 120 min, men spanien vann ju. Så det är ju det om räknas! :D 

Aja, nu ska jag gå ut och vara social, så ser vi ju när jag uppdaterar igen! :) Pusshejs.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0