Piteå

Just nu sitter jag i husvagnen i Piteå och ska alldels strax gå och sova. Idag, eller när vi kom till Piteå ( för hemma har det inte hänt någonting!) så vart det att umgås med lite folk, spela GH, titta film, vara med valparna, spela kort och ja allt sånt där. Imorgon ska jag nog vara med Fanny och titta nå watercross(?).

Eller jo hemma hände det visst en grej, pratade med min lillebror som jag inte gjort på skit länge. Jag är verkligen dålig på att höra av mig. MEN jag har faktiskt ringt och ingen har svarat hyfsat många gånger. Men det var roligt att prata iaf, killen har ju skaffat en flickvän också som tydligen kommer från Frankrike, så nu vill Love att jag ska lära han franska. Visst lite kan jag ju, men med min hjälp så blir han nog inget proffs, jag vet vad orden heter, men hur man uttalar dom? Nej ingenaning, Malin har alltid sagt att det låter som om jag har en ryskbrytning när jag pratar franska! Men vad hon nu menar med det vet jag inte.. haha.

Nej nu ska jag ta och sova så jag orkar upp och träffa Fanny imorgon, GODNATT! ♥


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0