Seg dag och många "jag vill"

Hej världens segaste dag!

Jag vet inte vad det är med mig idag men känner mig väldigt nere, känns som om jag skulle kunna gå ut o skrika.. Huvudet är segt och tungt. Alla sover här hemma, jag kan inte sova för då kommer jag inte kunna sova i natt, så funderar på att baka, vilket inte lär gå för vi har inga saker hemma. Och då måste jag ut i rengnet för att gå upp på konsum, nej usch orkar inte. Jag erkänner, är väldigt lat idag!

Saknar Piteå så hääääääääääääääääääääääääär mycket, och skulle hellre ha varit där tusen gånger mer. Finns alltid nåt att göra, även fast det är dåligt väder. Skulle göra vad som helst för lite sommar värme och sol, bada hade till och med varit kul. Sitter bara och tänker på att Louise åker till Turkiet idag, fytusan vad fuskigt! Vill också utomlands.

Jag vill till Stockholm/Uppsala, träffa allt folk där. Minns förra sommaren när jag satt vid vatten med Sandra och vi åt Pizza och snacka det var hur kul och mysigt som helst! Eller vara med Malin nere i Uppsala, har ju inte träffat henne sen påsklovet.. Och inte på tala om alla sommar minnen jag har med henne känns om det var nyss jag satt med henne bakom dörren i dalarna och busade som en liten unge och "skrämmde" en massa människor. Jag vill till Stockholm och vara med mina syskon, ät glass i sommar värmen leka med dom i parken. Ojoj, just nu är det mycket jag vill men ska inte skriv allt för mycket. Då blir det ingen som orkar läsa.





Sommar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0