Balen, panikångest!

hoja, börja nästan få lite panik inför balen. Vill nästan inte gå på mattan in, känns nästan som om jag just nu kunde gå bakvägen! Och tänk om jag nästan har panik nu, vad kommer jag inte då ha på torsdag. Det som är värst är att jag ska lära mig gå i min skor.. hur det nu ska gå. Vet att det är många tjejer som säger att det har problem att gå i sin högklackade, även fast mina klackar bara är 8cm så är de en plåga för mina fötter! Men hur är det? "ska man vara fin får man lida pin"


Aja, nu ska jag sluta klaga. Snart blir det dags för en dejt med en viss John blund, my darling! ♥
Uppdatera kanske nåt till inlägg, annars så gör jag det imorgon. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0