friends 4-ever?

En sak som känns sjukt jobbigt med att grundskolan snart är slut att vi alla kommer delas. Även jag och mina bästa vänner. Olivia flyttar till Luleå, Annelie till Öjebyn, Ida och Louise stannar kvar i Malmberget, Jag och Malin sticker till Kiruna..

Tråkigt är bara förnamnet, kommer ju gråta floder när vi delas. Men kontakten är nog något vi alla kommer försöka hålla, iallafall jag! :) och med tanke med att Malin följer med till Kiruna så kommer vi ju hålla ihop, och Ida och Louise finns kvar i Malmberget så då blir det ju att umgås så fort man kommer hem, iallafall försöka.

Men det jobbiga är att Annelie och Olivia flyttar ner till Luleå och Öjebyn, men vissa helger ska ju dom också hem, och då ni! :)  Vill verkligen inte förlora vänskapen med någon, finns så många minnen vi har delat, oförglömliga! Och mera ska det bli. 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0