Har tråkigt

 

HUR..
svarar du i hemtelefonen? - hallå
svarar du i mobiltelefonen? - olika men oftast hej eller hallå.
sov du i natt? - normalt?
gör du för att imponera på någon? - är mig själv
mycket pengar har du just nu? - 50 kr
mycket är klockan? - 02.09
spenderar du en regnig dag bäst? - är med mina vänner eller sitter vid datan.
reagerar du när du inte får göra något du verkligen vill göra? - blir sur

VEM..


är ditt 10:e sms ifrån, och vad står där? - Christoffer, Nähä med vem då :)
är ditt 5:e sms ifrån, och vad står där? - Olivia och det smset var långt som en bok så orkar ej skriva xD  
dansade du med senast?
- Malin, Ida och Oscar? xD
litar du på mest i din familj? - mamma
saknar du mest just nu? - mina syskon hos pappa
är bäst på att sjunga enligt dig? - Olivia, av dom jag känner.
ska du träffa imorgon? - Ingenaning
sov du över hos senast?
- Lina
delade du senast en öl med? - minns inte
festade du med senast? - förra fredagen


HAR DU..

kysst en främling?
- hm.. ne?
blivit kär i någon vid första ögonkastet? - nej, inte kär.
druckit så mycket att du spytt? - nej
gått utanför din "hemstad" utan smink? - jo
åkt lastbil någon gång? - ja
någonsin gjort en kullerbytta?
- ja
köpt lösgodis för över 50 kronor?
- ja
haft ögoninflammation?
- ja
använt strumpor som vantar?
- ja
ätit hund, marsvin, råtta, apa eller kanin?
- nej ;o
tänkt dig hur det hade varit att vara känd? - haha, ja.
strulat med fler än 5 pers på en 24 timmars period? - nej
dansat inför fler än 50 pers? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0