Igår och idag

Sitter hos olivia och ska snart böra gå hem, dock känns det inte speciellt kul när det inte ens är sol ute! Men ett plus är ju att det är söndag och man inte behöver tänka att det är skola imorgon. Dock måste jag ta och packa till piteå idag, åker ju dit imorgon och stannar till torsdag, i think? :)

Igår.. Åkte jag och tittade på fotboll med Lina sen åkte vi hem, hoppade studdsmatta, åkte och åt på thai med Olivia och Lina, sen åkte vi hem satt på studdsmattan och gjorde lite allt möjligt, sen åkte jag och Olivia till henne vart vi inte var speciellt länge för Simon ringde och sa att vi skulle komma till tallbacka, var där ett tag och träffa lite folk. Sen åkte vi vidare och till Robert och var där ett tag och vid klockan 02.00 åkte vi hem till Olivia igen.




haha, en gammal bild. Men den bjuder jag på, eller olivia gör. För det är hennes bild! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0