kommer sakna 9c!

Vem är kass på att blogg? Rätt svar: Sandra!

Jag vet, men har inte orkat. Varför göra det när allt man skriver inte ens har en menning? Lika bra att låta bli, men iallafall. Idag var den sista dagen med vanliga lektioner i grundskolan, känns ganska overkligt faktiskt. Känns inte som att när vi går ut på fredag så har jag gått ut grundskolan allt har gått så snabbt..

Känns som om jag kommer gråta floder på skolavslutningen, jag kommer sakna min klass utan tvekan! Vi har alltid fått höra att vi har varit den värsta klassen, vi har fått lärare att gå ut klassrummen och så mycket mer. Vi har gjort en hel dåliga saker, men aldrig skvallrat på varandra istället har vi tagit skiten allihopa.. Sammanhållningen har gått ganska upp och ner, men man har alltid kunnat prata med alla. Och alla skratt vi har delat, minnen kommer det alltid finnas! ♥


9c ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0