Off

Som ni märker har bloggen varit ganska "off" om man ska kalla det så, har haft en massa att göra. Har varit i piteå från måndag till idag, utan dator. Men jag skrev faktiskt ett inlägg när jag var inne på Skeppet på Pitehavsbad. Men tyvärr när precis skulle publicera det så försvann internet så det blev inget av det.

Bloggen kommer fortsätta med att vara ganska dåligt uppdaterad, eftersom att jag inte har något att skriv.. där ljög jag, känns som om jag har hu mycket som helst att berätta! Men nu är det så att vårat internet funkar lite till och från för tillfället, så när det börja funka bra igen så lovar jag en massa uppdatering och en massa bilder. Mera från när vi var i Göteborg, från bal och skolavslutning och videoklipp från piteå + bilder :)

Aja, ha det bra så länge! Nu vart det ett långt inlägg så grattis till den som orkade sig igenom allt. Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0