Öhhhh... Tjaaa :D

Öhh hej, jag sitter på facebook på sandras dator, kollade precis en jätte bra film på hennes telefon och den var ganska konstig... Jaa idag har jag inte gjort mycket bara typ åkt bil och käka lax men egentligen vare kött på en macka som min mamma gjort.. men det var iaf jätte gott! Jaa jag sitter i pite, vad trodde du, du måste fan vara knepig om du trodde jag var i bög jävla gve... det är så jääävla drygt där tycker synd om er alla som bor där :O det enda dom har där är md's som är positivt med hela förorten till en ännu värre stad aka kiruna... Men det är ju helt okey att flytta dit visst? Njaa... Kan jag inte riktigt hålla med om, eftersom alla som bor där vill flytta därifrån men komsi komsi bara! Jaa Jag glömde berätta jag är 184 lång :D endast 23 cm längre än lillsandra lilltösen.. det är ganska illa :O hur kan man vara så kort :D Tihi ;p Jaaa btw jag ska tydligen bli pappa med någon jävla amanda (ida eriksson) och ungfan ska tydligen heta sebastiana :O Jävla stalkerfan visste vad min mamma, pappa, lillebror1, lillebror2, hund1 och hund2 hette :O Fyyyfan Spoooooky, Tihi ;d Nu skrev min moster på facebook... Och nu skrev hon igen AHHHH! Nää nu måste jag svara åt moster Puss och kram! Btw Miss U Bjärski... (ta inget seriöst för jag hade egentligen  inget att skriva om så jag har bara bajsatrunt och skrivit det jag kommit på tihi)//Sebastian "HeatoN" Ekman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0