ONSDAG 18:14

Snart ska jag ta och cykla till busstaionen och möta Olivia som kommer hit, längtar! :)
De må vara skönt att komma bort och inte göra någonting, men de kan vara kul att det kommer någon man kan umgås med. Dock var jag ju med Sebbe ett tag igår, men nu är han med sin Sanna.

Har även varit på stan idag, vart ett linne och en thisrt och armband. Plus att jag klippte mig behövdes verkligen med tanke på hu slitet mitt hår har varit efter all blekning! Nu ska jag ta och cykla till ICA ankaret för att köpa bannan och choklad till ikväll, och det ska vi grilla ikväll. Kanske inte lät så gott, men det äre!


Inte gör att bilden har något med texten att göra.
Men bilden är iallfall från Göteborg på Liseberg, OCH JAG SAKNAR GÖTEBORG OCH VILL TILLBAKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0