snart till Olivia, sedan balen!

Snart bär det av till Olivia, ska fixa håret hos henne och sminket. Hennes mamma ska hjälpa mig med håret, vilket var väldigt snällt av henne nu när min mamma jobbar så sent. Hade jag gjort det själv hade det inte blivit bra..

Ni minns hur nervös jag har skrivit att jag varit? Ett mirakel har skett och jag är inte alls lika nervös längre, visst det pirrar lite i magen. Men innan hade jag ju värsta ångesten, det var tack vare mamma som pratade med mig igår så försvann det. Så förlåt igen, för att jag var så grining.

Tror jag har fått med allt jag ska ha med nu, och som tur är kör Matti upp mig dit, så jag slipper gå med allt dit upp. Nu ska jag kika lite snabbt på datan, sen blir det nog inga mer inlägg idag. Eftersom att balen slutar 1 i natt, så blir nog att vara där hela tiden, umgås med klassen sista dagen och sånt. Aja, hare bra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sandra det gör inget att du va grinig.det är ju jag med ibland. älskar dig kram mamma

2010-06-10 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0