Stan med Fanny

Har nyss kommit till Jonny och Maria. Har varit på stan med Fanny först gick vi in på Jeansgruvan, vart jag först skulle köpa ett par jeans men ångrade mig. Sen bestämde jag mig för en skinjacka, men ångrade mig när jag hittade en snygg tröja svart med silvriga saker på axlarna. Dock hade den axelvaddar men det syndes knappt som tur var eftersom att jag inte alls är ett stort fan av axelvaddar!

Snart ska jag äta vårrullar♥ som mamma och Maria har gjort, sen blir det att packa in för piteå imorgon och färga håret, igen.. för just nu är mitt hår hyfsat fläckigt. INTE OKEJ!

Have a nice night!


// SANDRA JOHANSSON



Gammal bild, men det är ju alltid något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0