Twilight movie night!

Kom just för ett tag sen hem till Olivia efter att ha suttit på ungefär 6-8 timmars bio. Har tittat som Twilight, New moon och den som har världspremiär idag nämligen Eclipse. Den är nog den bästa filmen av de alla tre! Men det finns en sak som stör mig att ni som har läst böckerna och sett de tidigare filmerna vet vem jag pratar om. Hon som spelar Veronica i Twilight och New moon är inte samma person i Eclipse, lite smått irriterande. Men man överlever, men nu efter idag har jag verkligen börjat gilla filmerna. Har inte varit så stort fan av dom tidigare, men nu måste jag säga att jag verkligen gillar dom.. konstigt nog. Nej ni, två filmer med en snygging som Taylor Lautner i bar överkropp. Gissa vem som var koncentrerad på filmen och satt nästan och dregla?

Förutom att vi var på bio idag så åkte vi och lunch buffé och efter det var vi med Joakim, vi satt hos honom spelade spel och ja.. vet inte riktigt. Har inte så mycket att säga om idag, eftersom att jag har varit så jäkla taggad för Twilight movie night så det inte är sant. Och nu ska jag vara så barnslig att jag SKA köpa en poster på Jacob, jag ska ha!

Nej, nu ska jag ta och vara social med Olivia och sluta skriva här. Vart ett ganska långt inlägg, men vem vet när jag uppdaterar igen? Som sagt det är sommar, solen går före bloggen! :) Puss och godnatt till den som orkade läsa allt! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Malin

NEEEJ SANDRA :o du får inte tycka att Jacob är snygg </3 haha. Även om han är cooling :>

2010-07-10 @ 19:33:09
URL: http://corruptedlies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0