Fredag

Idag var det en vääldigt lung dag i skolan, hade inga lektioner alls. Kom till skolan klockan halv nio ungefär, sen var det att först titta på en teater som en del av 8:an hade gjort. Och efter det skulle det ha två föreställningar till som jag då skulle filma, så jag slutade kring 11.

Efter det åkte jag och Olivia till Gällivare, Olivia letade efter gummisnoddar som hon ska ha när hon ska fläta in dreads. Snyggtsnyggt. Vi åkte även förbi inkline (?) för att titta vad det kostar att göra hål i naveln och när de hade tid. Kostade bara 500 kr, så mamma tyckte det inte var så farligt som tur var. Så nu gäller bara att övertala en annan att låta mig göra, så hoppas hoppas för jag vill verkligen.

Och ikväll blir det sumobrottning på stacken från 18.00 - 23.00, så alla som inte har några planer för kvällen kom dit vettja! :) Själv ska jag ju jobba i stortsett hela kvällen där. Men vi som ska jobba får komma en stund tidigare så vi hinner testa innnan alla kommer. Det här vart ett långt inlägg, men grattis till den som orkade läsa. Nu ska jag dra, puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0