Godmorgon..

..eller vad man ska säga nu?
Sitter iallafall här och lyssnar på musik, sibel-stop den som var med i melodivfestivalen. Vissa säger ju att det var jätte dåligt att den inte gick med, och vissa säger ju att den var kass. Jag vet inte själv vad jag tycker, kass var den väl inte men bra vet jag inte heller. Har faktiskt varit jätte dålig på att följa melodivfestivalen i år, tycker alla låtar som är med har blivit så dåliga. Dock finns det ju vissa som är bra, blir väl att titta när det är i globen istället. Hade faktiskt varit ganska kul att åka och titta i globen, men biljetterna är ju tydligen slutsålda sen längesen, eller har jag fel? För jag och min kompis hade planerat tidigare att åka och bo hos min pappa då, men det blev inte av.

Aja, nu ska jag gå kommer flera inlägg under dagen. Ha det bra!♥


Vad tycker ni? Bra eller dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0