Gooooooooooodmorgon!

Ett mirakel att jag redan är uppe, men så äre. Och eftersom mamma, Matti och Alex ska till Nikkaloukta. Så har jag visst lovat att följa med, kan väl vara kul att följa med en gång eftersom att det inte blir så mycket mer under våren. Plus att det ska vara fint väder ute också sedan ska ju massa annat folk dit. Så idag blir det faktiskt att åka till husvagnen, men måste ta o packa lite. För jag tror inte jag har något där uppe eftersom jag inte har varit där något i år. Sen borde jag ta och ladda kameran så jag kan ta kort där uppe också, då lär jag ju ha något att göra. Sen får vi ju se hur det blir med uppdateringen där uppe, lär granterat bli mindre inlägg.. Men ni får vänta och se.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0