Hemma, men snart bäre av igen.


Nyss komit hem från skolan, man borde inte få ha så här långa dagar. Har haft två nationella prov i engelska, måste säga att det gick bättre än vad jag hade väntat! :) Nu ska jag alldeles snart försöka ta och läsa lite flugornas herre, innan det bär av till bussen mot stacken för lite jobb. Jag och Malin lär ju få baka som jag vet inte vad nu när vi ska ha musikcafé till helgen, men det ska nog gå bra. Synd bara att Annelie inbte kan komma, hoppas hon mår bättre till veckan! :) Aja, nu ska jag gå. Hadetbra så länge!♥


Kommentarer
Postat av: O L I V I A

TABORT MITT ANSIKTE!

2010-03-16 @ 18:00:25
URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0