Husvagnen

Ute är det kanon väder, och har varit vaken sen redan klockan nio. Suttit ute och haft det trevligt, men var tvungen att gå in nu pga uggs suger! Dom var alldels blöta, och jag vill inte bli mer sjuk. Så har satt dom att försöka torka. Har tagit en del kort, men dom laddar jag upp på datan så fort jag kommer hem, så ni får vänta och sen. Sitter just nu och känner lukten av skogsrök? eller vad man ska kalla det, tur att det inte är bara jag som luktar så här "ljuvligt". Men ähh, vi är i fjälls och inte på en modevisning som man brukar säga ;)
Nu kom Lina, Victor och Moa hit in också. Så ska hitta på något kul, hejs! :)


Först får det välja en bild :P

Victor's bild ;) Svambob är vän med Patrik stjärna / Victor



Lina's bild


Moa's bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0