Jag vet..

dålig uppdatering igår, men jag hade inte tid. Sen tyckte min lillebror att det var irriterande att jag sitter i hans rum varje dag för att använda datan, men får hoppas att Matti tar och fixar ett större hål i vägen så jag kan dra över internet kabeln någongång.. Aja nog om det.

Gårdagen, bestod av att gå på bio med Malin. Var och tittade på fimen "upp". Som ni säkert har sett, men gubben för det första är så söt med sin lilla potatis näsa! Efter det gick vi vidare till Stacken vart vi skulle jobba trodde vi iallafall, men när vi kom behövde vi tydligen inte det. Så vi åkte till Malin och hade roligt där, dock hemlistämplat vad vi gjorde där... haha.
Nåjo, grattis till den som orkade läsa, var inte så jätte intressant men ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0