My day.

Hej, var idag på en teater med skolan med Ung utan pung, teatern hete "Det suger". Tyckte den var lite samma sak hela tiden, det låsades spela full, och svamlade. Visst den var bättre än det vi brukar vara och titta på. Och helt tråkig var den ju inte, för även jag skrattade lite då och då. Kanske inte är ovanligt att jag skrattar, för brukar ha väldig dålig humor.

Som tex;
Det var en gång 2 sandkorn som var ute och gick i Sharaöknen.
Då sa en av de till den andra " Du jag tror vi är förföljda".


Ja, där ser ni ju min dåliga humor. Idag ska jag iallafall på Remiix, med Olivia o co. Men ska även jobba, men såklart blir det ju att dansa och ha kul också. Det som är synd är ju att Olivia drar klockan elva, själv blir jag kvar till ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0