Påsklovet

Mitt bloggande har varit usel sen i fredags och jag tror inte ens jag vågar titta på min statistik, lär ju vara i botten. Men vem ska jag skylla det på? Jo mig själv, men det har verkligen inte varit sugen på att blogga. Fast får dock lite dåligt samvete, eftersom jag hade blivit ganska "duktig" på att uppdatera. Jaja, går inte att göra något åt saken nu, "Skadan är redan skedd".

Snart ska jag gör mig i ordning lite gran, sen blir det bussen till Gällivare möta upp mamma gå runt och titta på "stan". Sen blir det bussen till skolan, ska ha utvecklingssamtal. Sen blir det plugga No hela kvällen.




FÖRRESTEN, gissa vad?
Nu har Matti bokat biljetterna till och från Arlanda, så till påsklovet sticker jag till Uppsala. Sug på den ni, och ni kan inte gissa hur mycket jag längtar finns inte ens chans. Så bli påsklov nunununu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0