Sjuk

TjaTja, idag var jag hemma från skolan. Kände att det inte är någon större idé att gå till skolan när man knappt kan prata eller knappt har kunnat sova på hela natten. Så har suttit o knarkat halstabbleter hela morgonen. Men visst det kan vara skönt att vara hemma ibland och inte gör något, men idag var det inte en sån dag. Hade mycket heller gått till skolan konstigt nog.

Snart ska jag ta och titta lite webbtv, eftersom jag har missat en del på tv som jag velat se. Men det är väl därför webbtv är så bra? Eller vad tycker ni själva? ;)

Blir iallafall att titta;


Och...



Har ni förresten sett dating in the dark? Om inte så borde ni göra det, ett helt sjukt porogram. Som visas på Kanal5 på tisdagar klockan 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0