Skolless till max.

Ibland känns det som jag bara har lust att strunta i skolan och allt annat. Och bara ligga under täcket och drömma, drömma och slippa allt annat. Skolan känns som om det är alldels för mycket just nu, och vi måste slita som djur för att få behålla våra gamla betyg eller höja dom, bara för att vi har nya lärare i stort sett alla ämnen nu. Känns inte som jag har någon ork kvar, men visst går ut nian till sommaren, då blir det gymnasiet i yttligare 3 år. Och jag hoppas verkligen att jag kommer in på stylist i Kiruna, om inte så kanske jag även söker till frisör, Eftersom jag måste göra ett omval till maj.
Men ändå vill jag kämpa in till det sista för att klara betygen, så jag kan komma in på det jag vill. Göra det jag vill när jag blir äldre. Men just nu har jag inte ens någon aning om vad det är jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0