Torsdag

Mamma och Matti har nyss kommit hem från Luleå, de hade varit där med några vänner det har. Och när de kom hem fick jag en jätte söt t-shirt från cubus och Alex en hoodtröja och badshorts, gillas stort! Kan inte kort på det, eftersom min kamera är urladdad. Och sen går det inte att ladda upp webbcam bilder? Mysko.. Nåja, ska snart ta och och tvinga mamma hjälpa mig att locka mitt hår lite, men vet att hon hjälper mig hon är ju så snäll! ♥ Sen ska jag se till så hon låter mig färga brunt hår, ganska ljust. Har jag tur så kanske hon låter mig till balen iallafall.



Förresten så hatar jag blogg.se, gissa varför? Jo för jag kan inte ladda upp mina bilder. Det ska alltid krångla, gissa om blogg suget försvinner en aning? Äh, nu ska jag inte låta så arg men iallafall. Här får ni iallafall någon konstig låt att lyssna på vet inte om den är bra precis.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0