Önskningar

Visste ni att i sommras pratade min pappa med mig om att bara jag och han skulle till antingen Paris eller London, för att shoppa, vi kanske till och med skulle åka till både Paris och London. Jag såg verkligen fram i mot det, inte bara för att åka utomlands och shoppa. Utan för att jag skulle få lite tid att vara själv med pappa, det är så längesen bara jag och han gjorde något. Men såklart innebär det inte att jag inte vill vara med resten av familjen hos pappa. Men senaste tiden har det varit så att vi gjort saker hela familjen, och oftast så blir det att jag då är med mina syskon mest.

Därför såg jag fram i mot det här, o eftersom jag bara träffar min pappa på loven vilket är väldigt sällan så skulle det var kul att göra något med honom.  Vi hade inte behövt åka till London eller Paris, en dag på heron city hade gått lika bra. Ibland räcker det att jag följer med honom och handlar och bara får den lilla stunden med honom själv.

Men nu har jag inte träffat varken pappa eller Petra, Love och Smilla sen höstas. Under vissa omständigheter som jag önskade få ogjorda. Allt jag önskar är att det skulle kunna vara som under våren 2009.


Gotland, sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0