En ny start till hösten, toppen!

Jag längtar något enormt till det blir höst och jag (mest troligt/kanske) har flyttat har mitt eget, pluggar till frisör. Får komma bort, nytt folk, ny start. Känns som om det behövs blir bara less på den här stan, jag behöver något nytt vart jag själv är ny. Ny klass, ny stad. Dock är inte staden så ny, känner ju en del folk. Men långt ifrån många, och långt ifrån många som vet vem jag är. Jag och Malin blir det, och det nya, toppen! :)

Men sommaren får ändå inte försvinna först ska jag njuta av den och slippa skolan ett tag. Bara sommarlovet kan komma nångång. Behöver verkligen den, sjukt skolless!




Jag har sett dig, bara så du vet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0