Göteborgresan

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev, men nu ska jag ta och uppdatera..
Idag kom jag hem från Göteborg, har haft sjuktkul! Behövde komma bort ta det lungt, umgås med tjejerna. Vi har shoppat, varit på Liseberg. Eftersom att vi var ungefär 3 dagar i Gbg så han vi inte med så mycket mer, ´har tagit ca 412 när vi var där borta. Så några bilder ska jag väl kunna lägga upp på bloggen senare (orkar inte nu eftersom jag sitter på mobiltbredband). Uppdaterar bättre om Göteborg resan senare, haresåbra nu vet ni att jag lever! :)



Eftersom att jag inte kunde kommentera på din blogg så skriver jag det här, du vet vem du är..
Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig, hur långt bort jag än flyttar. Du kan ringa när du vill dag som natt spelar ingen roll, för vill verkligen inte förlora våran vänskap! Kommer sakna dig också, och du får ta och komma och hälsa på! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0