Sommar, sthlm och grönan!

Fusk fusk fusk säger jag bara! Varför ska det vara som sommar nere i Stockholm?
Måste säga att jag saknar stockholm, hade inte tackat nej till en dag på stan och absolut inte en dag på grönan, no way! Man ser bilder från "storbloggarna" när det är ute och tar kort och har sommarkläder och solen lyser, och här går man fortfarande med jacka, och massa snöhögar som finns kvar.

Just nu hade varit det sjukt kul att åka på grönan! Var ju där i sommaras och åkte Insane, den nya om ni vet vilken det är? Jag åkte den två gånger det räckte, haha. Var jätte rädd första gången jag åkte, sen andra gången var jag lika rädd. Men om ni inte har åkt den så måste ni testa. Jag tyckte den var grymt rolig!




Här har ni ett klipp med insane, när danny åker och en från aftonbaldet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0