Sista inlägget

Funderar på att ta bort bloggen, skriver ju ändå aldrig nu förtiden. Totalt onödigt att ha den ändå, ser inge kul med att skriva längre. Fast ändå vill jag ha kvar den, ganska roligt att gå tillbaka o titta vad man har skrivit. Kanske sätter lösenord på den här, och gör en ny blogg? En ny blogg, för mitt nya liv här i Kiruna kanske. Nytt, inget depp. Så less på alla deprimerande inlägg, jag ska ju försöka bli glad. Oj vad man lyckas med det, om man bara sitter här och skriver såna inlägg! Nej nu ni, nu får det bli ett slut. Snart så! ;) Happy face, hela tiden ska det bli, lite svårt kanske. Men kan ju försöka ;)



Sista inlägget på den här bloggen, tror jag iag.



pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0